Joggal tehetjük fel a kérdést: mi ez az újabb őrület?
A P90X egy olyan valami amire minden ember vágyott világ életében. Mindenki szeretne jó testet. Ehhez készült a P90X kifejezetten otthon végezhető edzésprogram amihez csak egyetlen egy dolog kell. Kitartás. Amely ha megvan akkor 90 nap alatt strandon szemet vonzó testet farag neked. Ez nem testépítés, csak alakformálás. Sokan a két dolgot keverik. Valaki olyan testre vágyik amivel az ajtón nem fér be. Nekik van az edzőterem. :)
A program néhány DVD-ből áll amin egy pasas ugrándozik, és izomfájdalmat nem kímélve adja az instrukciókat.
Interneten tömegével találhatóak videók a hihetetlen átalakulásokról, így kipróbálom Én is mit tud ez a pár disc.
A komplett edzésterv 90 napos, így várhatóan júniusra ki lehet mondani mit is jelentett nekem ez a 3 hónap.........
Mindenki maga döntheti el mire van igénye, hajlandósága, és türelme. Sokan bírálják az edzést az otthon melege miatt, mondván aki izmot akar az menjen az edzőterembe emberek közé különben értelmetlen. Hát ez egy jó nagy badarság. Az izmokhoz sem edzőterem, sem pedig társaság nem kell, csak mint minden máshoz: Kitartás. De azt nem tagadom, hogy egy nagy tükör jól jön :)

2011. április 11., hétfő

31. nap

Visszatért az izomláz. :)
Az 5-6-7 hét programja a 1-2-3 hetével megegyező, csak keményebb. Az is lehet hogy csak én érzem így.
A szombati Chest, Shoulders elég jó volt, másnap kellemes izomláz volt a mellizmaimban. Ezeknek a fájdalmaknak örülök mert tudom hogy történik valami.
Továbbra sem mozdul ki a mérleg a 76Kg-ról, de azt mondják kollégáim kicsit mintha fogytam volna, hízzak egy kicsit :). Ki akar hízni, mikor így is még a hasamon van egy tetemes zsírréteg amivel küzdöm nagyokat. Azonban jó lenne ha továbbra is ilyen mértékben adnám le, hisz 1 hónap és itt a strand nyitás. Meg lesz egy külföldi tengerpartos kirándulás egy hónap múlva. Addigra jól jönne egy kockás has :).
Tegnap viszont kicsit ismét bűnöztem :(. Párommal moziztunk egyet (fekete hattyú című film) elég semmit mondó egy alkotás volt. Viszont a popcorn ellenállhatatlan illatának nem tudtam ellenállni és betoltam egy kisadagot belőle :)
A Power Protein-nek viszont felét máris elfogyasztottam (fél kiló) lasan rendelhetem a következő adagot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése