Joggal tehetjük fel a kérdést: mi ez az újabb őrület?
A P90X egy olyan valami amire minden ember vágyott világ életében. Mindenki szeretne jó testet. Ehhez készült a P90X kifejezetten otthon végezhető edzésprogram amihez csak egyetlen egy dolog kell. Kitartás. Amely ha megvan akkor 90 nap alatt strandon szemet vonzó testet farag neked. Ez nem testépítés, csak alakformálás. Sokan a két dolgot keverik. Valaki olyan testre vágyik amivel az ajtón nem fér be. Nekik van az edzőterem. :)
A program néhány DVD-ből áll amin egy pasas ugrándozik, és izomfájdalmat nem kímélve adja az instrukciókat.
Interneten tömegével találhatóak videók a hihetetlen átalakulásokról, így kipróbálom Én is mit tud ez a pár disc.
A komplett edzésterv 90 napos, így várhatóan júniusra ki lehet mondani mit is jelentett nekem ez a 3 hónap.........
Mindenki maga döntheti el mire van igénye, hajlandósága, és türelme. Sokan bírálják az edzést az otthon melege miatt, mondván aki izmot akar az menjen az edzőterembe emberek közé különben értelmetlen. Hát ez egy jó nagy badarság. Az izmokhoz sem edzőterem, sem pedig társaság nem kell, csak mint minden máshoz: Kitartás. De azt nem tagadom, hogy egy nagy tükör jól jön :)

2011. június 4., szombat

71. nap

Ismét egy szombat, ismét kép készítés.
Elkezdődött a utolsó előtti 2 hét. Ismét 120% ot adok bele, végre a fogorvos sem tesz keresztbe azzal hogy csak extra puha, és zsírnövelő ételt tudtam megenni. Ismét zöldség és csirkemell a napi menü no meg a 120% os edzés. A mai nap ez kicsit meg is viselt mert úgy éreztem a mai edzés után a rengeteg fekvőtámasztól, hogy szétpattannak az izmaim a feszüléstől. A legfontosabb változást nem is említettem a P90X-el kapcsolatban! Lehet mert nem vettem azt észre hogy elmúltak a nyaki, hát, és derékfájásaim. Mivel ülő munkát végzek napi 8 órában így állandóan fájt a nyakam amiben kőkemény izomcsomók voltak, illetve néha a hátam meg a derekam. Nos ezek olyan 2 hónapja már hogy abbamaradtak :) Másik változás ami nem olyan rég tűnt fel hogy a mindennapjaimban is érzem izmaim meg megfeszülnek egy kisebb erőkifejtéstől, ami lehet hogy nagyobb erő kifejtés de nem tűnik fel. Egyre nagyobb lelkesedésem van benne, mivel látom ilyen kis idő elteltével milyen komoly látszata van a napi 1 órás melónak, és alig várom már hogy a 90 napot ismét el tudjam kezdeni. Tervem az az hogy 3-4 alkalommal megcsinálom a teljes 90 napos napos edzésprogramot így bizonyítva magamnak hogy valóban itthon is pár darab súlyzó és a P90X segítségével csodát lehet tenni.
A mai kép felkerült az albumba.

5 megjegyzés:

  1. Hello!

    Nem tudom tolod-e még a power proteint, de olvastam tej-víz elegyével öntöd össze. Én most kezdtem ezt a p90x-et kb másfél hete, rendeltem epres powert proteint, még nem jött meg de nem számítok arra, hogy finom lesz. Na szóval annyit akartam, hogy én úgy olvastam body builderen, hogy ezeket az ilyen cuccokat vízzel kell keverni, tejjel nem hatásos. Drugs Bunny blogján találhatsz erről infot.
    http://blog.builder.hu/blogs/index.php?blog=17&title=miacrt_nem_jas_tej_dedascikk&more=1&c=1&tb=1&pb=1
    Azt hiszem itt ír a témában.
    Gratula és kitartás az edzésekhez. Jó egészséget!

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Igen olvastam már hasonló okosságokat más oldalakon is. Ez a téma erősen ketté osztja a közvéleményt. Egyesek szerint rettentő káros, és tilos lenne tejet inni. Mások, orvosok kifejezetten javasolják a tej ivását. Az ember azt sem tudja kinek a szavára adjon. Én azok közé tartozom akik mindkettőben kételkednek. Minden esetre elgondolkodtató. Azonban az biztos hogy hiába ízesített a protein, a vízben feloldva kegyetlen rossz és küzdeni kell a megivásával.
    Köszi az infót! Átrágom magam rajta. :)
    Te most kezdted?

    VálaszTörlés
  3. Nem értek a témához, csak gondoltam szólok, hogy egyes vélemények szerint vízzel kellene inni a proteint. Igazából én most olvastam végig a cikket teljes terjedelmében - amit belinkeltem-, látom ez alapból a tej ellen szól.Azt hittem csak arra próbál rávezetni, hogy a proteint vízzel kell inni, mert mikor én ezt találam kifejezetten arra keresetem, hogy mivel érdemes inni proteint, aztán csak azt a részt szűrtem ki. Amúgy én szinte minden nap iszok tejet, de ezt a proteines cuccot akár milyen rossz is lesz megpróbálom majd vízzel meginni. Az meg gondolom nem baj, ha a nap másik szakában iszok tejet, bár ahogy mondtad te is, nem lehet tudni, hogy kinek a szavára adjunk.

    VálaszTörlés
  4. Hello, en Dymatize ELITE WHEY PROTEIN rendeltem magamnak csokis izut, haver tanacsara. Tegnap ittam belole eloszor, vizzel is eleg finomnak mondhato es haver szerint tejjel megfinomabb. Es eleg jo minosegu a cucc, csak jot olvastam rola eddig.

    VálaszTörlés
  5. Szia.

    Igen próbáltam már Én is. Valóban elég jó íze is meg hatásra is. Ez az árán is meglátszik :)
    De tagadhatatlan hogy olcsó húsnak híg a ........

    VálaszTörlés