Joggal tehetjük fel a kérdést: mi ez az újabb őrület?
A P90X egy olyan valami amire minden ember vágyott világ életében. Mindenki szeretne jó testet. Ehhez készült a P90X kifejezetten otthon végezhető edzésprogram amihez csak egyetlen egy dolog kell. Kitartás. Amely ha megvan akkor 90 nap alatt strandon szemet vonzó testet farag neked. Ez nem testépítés, csak alakformálás. Sokan a két dolgot keverik. Valaki olyan testre vágyik amivel az ajtón nem fér be. Nekik van az edzőterem. :)
A program néhány DVD-ből áll amin egy pasas ugrándozik, és izomfájdalmat nem kímélve adja az instrukciókat.
Interneten tömegével találhatóak videók a hihetetlen átalakulásokról, így kipróbálom Én is mit tud ez a pár disc.
A komplett edzésterv 90 napos, így várhatóan júniusra ki lehet mondani mit is jelentett nekem ez a 3 hónap.........
Mindenki maga döntheti el mire van igénye, hajlandósága, és türelme. Sokan bírálják az edzést az otthon melege miatt, mondván aki izmot akar az menjen az edzőterembe emberek közé különben értelmetlen. Hát ez egy jó nagy badarság. Az izmokhoz sem edzőterem, sem pedig társaság nem kell, csak mint minden máshoz: Kitartás. De azt nem tagadom, hogy egy nagy tükör jól jön :)

2011. március 30., szerda

Protein

Ma futár meghozta a Protein bevitelhez szükséges "kellékeket". Egy jó nagy bödönben van a por aminek elég kicsi a fajsúlya ezért 1 Kg egy kb 3 literes edénybe fér bele. Jött még mellé 100% protein amik egy adagos kiszerelésben vannak, próbaképp kértem belőle párat.

Szóval azt írja a tájékoztató hogy 2 mérő kanállal kell 2-3 deci vízben/tejben feloldani. Elég furcsa állagú a por ezért űrmérték szerint elég nehéz adagolni. Szerencse van digitális mérleg amin kimértem a 25g ot és megnéztem hogy a shakerben meddig ér a por szintje kis egyengetés után, és bejelöltem. Így nem kell a kanállal bajlódni, meg méregetni. Ízét tekintve "citromos túró". Próbaként megnéztem vízzel. Hát mit mondjak.... valami kegyetlen rossz :) Viszont tejjel egész jó íze van :) és a shakerben 1 perces rázás után maximálisan feloldódik.
Ma Legs & Back volt. Holnap megint nem fogok tudni közlekedni az izomláz miatt.
Viszont nem tudom ki hogy van vele, de valahogy nekem a lábamon venni a legjobban észre az átalakulást. Oldalt izmokat vélek felfedezni, és keményebb a combom oldalt és hátul :)
Viszont valami hihetetlen írigyelem a kockás pocit. :) Az egészben szerintem a has edzése a legkegyetlenebb. De a szépségért ugye szenvedni kell :)

Pár kép a proteinről :)


10 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Szuper ez a shake, biztos sokat fog segíteni, hogy elérd a célodat.
    Én is szeretnék majd inni valamilyen fehérjét, de csak akkor ha már lefogytam. Ez gondolom csak a következő 90 nap alatt fog bekövetkezni, mivel elég sokat kell még fogynom.
    A 100% Whey Protein Professional-ra gondoltam, mintha nálad is látnék egy kis zacsit. Igaz ez valamivel drágább, de azt hallottam, hogy fantasztikusan jó íze van. Nekem az majd tökéletes lenne édesség helyettesítésére is.

    Én mindenhol érzem a változást, pontosabban, hogy a zsír alatt már szépen formálódtam :) Fogyok is, és centiben is már nagyon sok lement. Talán a legjobban a karomat érzem (bicepsz), ott mindig feszül az izom és az nagyon jó érzés :)

    VálaszTörlés
  2. Valószínű Én azért csak a lábamon érzem mert felsőtestre eddig is "maszatoltam" itthon, és a vállam, bicepszem egyébként is izmos. Lábbra viszont csak most a P90X el kezdtem el.
    Én úgy tudom (lehet tévedek) de a fogyás meg a protein fogyasztás mehet párhuzamosan. Mivel a fehérje az izom növekedéshez kell, a mozgás meg a zsírégetéshez :)
    A Whey Proteinnel kapcsoltban 100% igazad van. Jobb a "hatásfoka" viszont erről a powerről is sok jót olvastam. Azt tervezem hogy regelenként a powert iszom edzés után meg a 100%-ost. :)

    VálaszTörlés
  3. Jah egyébként a Power Protein is egész frankó tejjel :) Édes így valóban megteszi nasi, édesség vágy enyhítésére :)

    VálaszTörlés
  4. Ameddig még ilyen szépen mennek le a kilók (ez a 41. napom és majdnem 6 kilót fogytam eddig) amellett, hogy kb 1500 kalóriát viszek be és igyekszem odafigyelni a fehérjékre is...addig nem szeretnék mindent bevetni :) Sokat kell fogynom még és jó valamit a végére is tartogani :)

    Kóstoltad a Whey P. P.-t? Majd írd meg, ízlett-e :)

    VálaszTörlés
  5. Holnap este azt fogok inni. Fahéjas fehér csoki ízesítésű van :)
    A 6 kiló fogyás jó 1 hónap alatt szerintem kiváló teljesítmény :) nekem csak éppen hogy sikerült egy, másfél kiló a 20 nap alatt :S
    Igaz csak annyit kell leadnom hogy a hasizmom végre ne legyen zsírpárna mögött :) Mennyiről fogytál? milyen magas vagy? :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi. Rajtam legalább 15 kg plussz van :) Ezért megy ez ilyen gyorsan. Az első pár hét volt a legnehezebb amikor az izomláz miatt a vizet is vissztartottam, de utána szépen beindult és remélem ez így is marad :D
    Le fog menni neked is, csak kitartás! ;)

    VálaszTörlés
  7. Most tartok itt - vagyis 3. hetemben és eddig szerintem is a hasas röpke 15 perc a legkegyetlenebb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Remek. Kitartást kitartást kitartást :)
      Én igazából nem követem már 100%osan ezt a programot de kivettem belőle elemeket és saját magam diktálok. Volt egy nagyonn megszakítás a dologban de most megint nyomom 1000el. Ha van rá igény akkor folytatom az írást :)

      Törlés
  8. Abszolút biztatni tudlak csak, hogy folytasd. Ha nem is blogban, legalább egy füzetben vezesd, hogy mit csinálsz, jó dolog, nekem sokat segített és segít.

    VálaszTörlés