Joggal tehetjük fel a kérdést: mi ez az újabb őrület?
A P90X egy olyan valami amire minden ember vágyott világ életében. Mindenki szeretne jó testet. Ehhez készült a P90X kifejezetten otthon végezhető edzésprogram amihez csak egyetlen egy dolog kell. Kitartás. Amely ha megvan akkor 90 nap alatt strandon szemet vonzó testet farag neked. Ez nem testépítés, csak alakformálás. Sokan a két dolgot keverik. Valaki olyan testre vágyik amivel az ajtón nem fér be. Nekik van az edzőterem. :)
A program néhány DVD-ből áll amin egy pasas ugrándozik, és izomfájdalmat nem kímélve adja az instrukciókat.
Interneten tömegével találhatóak videók a hihetetlen átalakulásokról, így kipróbálom Én is mit tud ez a pár disc.
A komplett edzésterv 90 napos, így várhatóan júniusra ki lehet mondani mit is jelentett nekem ez a 3 hónap.........
Mindenki maga döntheti el mire van igénye, hajlandósága, és türelme. Sokan bírálják az edzést az otthon melege miatt, mondván aki izmot akar az menjen az edzőterembe emberek közé különben értelmetlen. Hát ez egy jó nagy badarság. Az izmokhoz sem edzőterem, sem pedig társaság nem kell, csak mint minden máshoz: Kitartás. De azt nem tagadom, hogy egy nagy tükör jól jön :)

2011. március 13., vasárnap

Chek in

Tegnapi nap belevágtam a fejszém a programba. Korábban is "maszatoltam" itthon edzéssel ami 2db 10Kg-os egykezes súlyzóból állt. A semminél ez is több volt, valamelyest változtatott a külsőmön, de unalmassá, egyhangúvá vált. Hetekkel ezelőtt étrendet váltottam. Igyekszem minél kevesebb zsírt, és sok fehérjét bevinni természetes tápanyagokkal.
Szóval a tegnapi nap.........
3 hétig a program ugyan az, naponta változnak a teendők. Azért kezdtem szombaton mert keddenként egyébként is jógára járok, így az az egy estém jó társaságban jógázással telik el. minden edzés, így a szombati is bemelegítéssel kezdődik, majd kezdésként a karok, mell, és a hát megdolgozása következett. Mondanom sem kell nem bírtam minden egyes részt pontosan betartani mert elég kimerítő, így volt hogy egy sorozatot kihagytam. Összességében jól elfáradtam, és ma reggel elég erős mellizom és vállizomlázra ébredtem, ami jó jel :)
A mai edzésprogramban a lábakat vette célba a listán következő videó, így gyanítom, hogy holnap sem menni, sem emelgetni nem tudok semmit.
Kezdésként kitettem egy képet, azt tervezem, hogy bizonyos időnként ujabb képet teszek fel hogy a változások követhetőek legyenek, reményeim szerint a strand időszakra komoly változásnak kell történnie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése